9/2/11

Letra "Lady Fantasy"




Esta es una de las canciones mas famosas del grupo "Camel". Fue publicada en el año 1974 en el album llamado "Mirage". Que la disfrutes¡¡






Listen very carefully, my words are about to unfold
Concerning a lady I`ve seen but I never could hold
I can see by your smile,
Take a long while,
The words that come through,
I see that they`re true,
For she reminds me of you.


Don`t misunderstand me, it`s not always easy to say
The words in your head and your heart that you just can`t explain
I can see clearly,
A face in the sky,
Moon`s in your eye,
You`re passing me by.
Tell me the reason why.


I can see clearly,
A face in the sky,
Moon`s in your eye,
You`re passing me by.


Saw you riding on a moon cloud,
Saw you walking on a whirlpool,
From the corner of my eye,
I saw you.


Saw you sitting on a sunbeam,
In the middle of my daydream,
Oh my Lady Fantasy,
I love you.


Fuente: asklyrics.com

Share:

4 comentarios :

  1. Hola, te escribimos desde Lucy in the Blog. Hemos enlazado tu blog en nuestra lista de blogs, esta es nuestra dirección:
    http://lucyintheblog.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. Excelente blog, el mundo de las bandas clásicas es enorme, siempre se descubren cosas, saludos.

    ResponderEliminar
  3. ¡¡¡Eso esta echo Emilio te enlazo en mi lista de blogs, saludos desde Pamplona(España)!!!
    http://esemaravillosomundillollamadoheavy.blogspot.com/
    Un saludo amigo!!

    ResponderEliminar
  4. El disco entero es una maravilla que nadie amante de este genero deberia perderse.

    ResponderEliminar

Invitanos un café

Datos personales

Recent Posts

Banners

Directorio de blogs